APOS

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Vesti

Deklaracija – ko čita, razumeće

El. pošta Štampa PDF

Lupa Pakovanje proizvoda je dobar izvor podataka o kvalitetu i hranljivim sastojcima hrane –samo za onog ko čita i razume pročitano. Ambalaža prehrambenih proizvoda i dodataka ishrani za potrošače ne treba da bude samo lepa na oko, već i konkretan izvor podataka o njihovom kvalitetu i hranljivim vrednostima. Rezultati istraživanja „Koliko potrošači razumeju deklaracije prehrambenih proizvoda" koje su sproveli IHIS Nutricionizam u saradnji sa Asocijacijom potrošača Srbije APOS, pružile su skicu stanja o nivou svesti i informisanosti potrošača.

SMS pecanje

El. pošta Štampa PDF

phoneRazvoj informacionih tehnologija ne poznaje granice, ali isto tako ni kreativnost hakera koji uspešno drže korak s tim napretkom. Potrošačima je ranije bilo lakše dati uputstva kako da izbegnu mamce „programerskih pecaroša" koji su obično stizali putem elektronske pošte. Bilo je dovoljno reći: „Ne 'klikći' na sumnjive linkove", „Ne popunjavaj upitnike svojim ličnim podacima, šiframa, brojevima bankovnih kartica „ i „Ne veruj u lutrije kojim ti neko poklanja milion dolara". Danas, kada mobilni telefon sve manje služi za telefoniranje, a sve više kao skladište vrednih podataka, ili sredstvo za novčane transakcije - mnogo je izazovnije biti oprezan.

Penzioneri - poželjni korisnici kredita

El. pošta Štampa PDF

PenzioneriNLepo je da banke daju mogućnost i starijim građanima da svoje finansijske probleme rešavaju zaduživanjem. Ali kada im kroz reklame sugerišu da ne mogu da priušte poklone svojim unucima bez „spasonosnog" rešenja u vidu kredita, pitamo se da li to spada u poštenu poslovnu praksu. Ovakvo poigravanje emocijama i korišćenje dece izlazi iz okvira etičkog poslovanja i za posledicu može da ima neoprezno zaduživanje.

Problemi sa nebaždarenim brojilima

El. pošta Štampa PDF

brojiloPrethodne godine iz Elektroprivrede Srbije dobili smo podatak da u Srbiji nije baždareno između 50 i 60 odsto uređaja za merenje električne energije, što znači da oko 2 miliona brojila treba zameniti ili baždariti. Potrošači se svakodnevno susreću sa uvećanim računima za struju koji su nastali kao posledica neisrpavnih brojila, a ove godine imamo i dodatni problem. Kako tvrde u Elektrodistribuciji, zbog majskih poplava susrećemo se sa visokom i neplaniranom potrebom za novim brojilima zbog čega imamo manjak uklopnih satova pa se na njihovu zamenu čeka i po nekoliko meseci, što je nedopustivo. Oni nas uveravaju da će proces nabavke novih brojila biti završen do kraja oktobra i da će posle toga biti izvršena korekcija potrošnje za godinu dana unazad u skladu sa uredbom o uslovima isporuke snadbevanja.

Strana 1 od 41

You are here: Vesti