APOS

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Vesti

Postoji li kolektivna krivica potrošača?

El. pošta Štampa PDF

vodaRukovodstvo javno komunalnog preduzeća "Standard" iz Vrbasa pronašlo je originalan način da se "stane na put" individulanim neplatišama tako što bi sve stanare u zgradi kaznilo isključenjem sa vodovodne mreže. U saopštenju JKP "Standard", objavljenom na zvaničnoj prezentaciji opštine Vrbas, stoji: "Apelujemo na stanovnike u stambenim blokovima da u što hitnijem roku dođu u 'Standard' i isplate dug ili sklope sporazum o odloženom plaćanju. Ukoliko to ne učine, zgrada u kojoj se nalazi neplatiša, biće isključena s vodovodne mreže. Time će korisnici komunalnih usluga koji ne izmiruju obaveze, dovesti u problem stanare u zgradi koji redovno izmiruju sve svoje obaveze"

Deklaracija – ko čita, razumeće

El. pošta Štampa PDF

Lupa Pakovanje proizvoda je dobar izvor podataka o kvalitetu i hranljivim sastojcima hrane –samo za onog ko čita i razume pročitano. Ambalaža prehrambenih proizvoda i dodataka ishrani za potrošače ne treba da bude samo lepa na oko, već i konkretan izvor podataka o njihovom kvalitetu i hranljivim vrednostima. Rezultati istraživanja „Koliko potrošači razumeju deklaracije prehrambenih proizvoda" koje su sproveli IHIS Nutricionizam u saradnji sa Asocijacijom potrošača Srbije APOS, pružile su skicu stanja o nivou svesti i informisanosti potrošača.

SMS pecanje

El. pošta Štampa PDF

phoneRazvoj informacionih tehnologija ne poznaje granice, ali isto tako ni kreativnost hakera koji uspešno drže korak s tim napretkom. Potrošačima je ranije bilo lakše dati uputstva kako da izbegnu mamce „programerskih pecaroša" koji su obično stizali putem elektronske pošte. Bilo je dovoljno reći: „Ne 'klikći' na sumnjive linkove", „Ne popunjavaj upitnike svojim ličnim podacima, šiframa, brojevima bankovnih kartica „ i „Ne veruj u lutrije kojim ti neko poklanja milion dolara". Danas, kada mobilni telefon sve manje služi za telefoniranje, a sve više kao skladište vrednih podataka, ili sredstvo za novčane transakcije - mnogo je izazovnije biti oprezan.

Penzioneri - poželjni korisnici kredita

El. pošta Štampa PDF

PenzioneriNLepo je da banke daju mogućnost i starijim građanima da svoje finansijske probleme rešavaju zaduživanjem. Ali kada im kroz reklame sugerišu da ne mogu da priušte poklone svojim unucima bez „spasonosnog" rešenja u vidu kredita, pitamo se da li to spada u poštenu poslovnu praksu. Ovakvo poigravanje emocijama i korišćenje dece izlazi iz okvira etičkog poslovanja i za posledicu može da ima neoprezno zaduživanje.

Strana 1 od 41

You are here: Info