APOS

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Uporedne cene

Roming: Zašto je pametnije otputovati sa pripejd katicom?

El. pošta Štampa PDF

SIM1S obzirom da vam za vreme letnjih odmora operator sa kojim imate ugovor ne bira destinaciju, možda je najkorisniji savet da za svrhu putovanja sebi nabavite prepaid karticu najpovoljnijeg operatora i na taj način lakše kontrolišete troškove. Da li ste znali da način na koji ćete pozivati broj može umanjiti cenu odlazećeg poziva za čak 50 odsto?

Fiksirana telefonija: Prenos broja ni jednostavan ni jeftin

El. pošta Štampa PDF

Fiksna TelefonijaUkoliko imate potrebu da promenite operatora fiksne telefonije, uz zadržavanje starog broja, gotovo je sigurno da ćete naići na problem. Ili ćete morati da se odreknete neke usluge koje vam pruža trenutni provajder, ili će novi od vas zahtevati da uz fiksnu telefoniju koristite još neku drugu uslugu – kablovski internet, televiziju i slično. Sve to, naravno, uz dodatni trošak. Iako je „bezbolni" prenos fiksnog broja telefona najavljivan godinama unazad, a napokon omogućen 1. aprila 2014. godine, sprovođenje u praksi naišlo je na probleme već prvih dana.

Poređenjem cena uštedimo od 200 do 2000 dinara

El. pošta Štampa PDF

imagesKupujući pojedine namirnice u najpovoljnijem marketu možete uštedeti 37 % u proseku. Prevedeno u novcu uštede se kreću od 200 dinara za proizvode od brašna, do čak više od 2000 dinara za meso i mesne prerađevine. To je pokazalo istraživanje koje sprovela Asocijacija potrošača Srbije – APOS. Koji je market povoljniji od ostalih zavisi od grupe namirnica, pa smo iz tog razloga svrstavali namirnice u posebne tabele prikazujući ukupnu mogućnst uštede i dodatne objašnjenja. Uporedne cene urađene su po standardima nezavisnih organizacija potrošača što podrazumeva nenajavljen odlazak u prodavnicu i upoređivanje istih namirnica, istog proizvođača i količine. Na ovaj način se postiže relevantan uvid u stanje na tržištu za razliku od sličnih istraživanja u kojima trgovinski lanci sami dostavljaju cene što ostavlja mogućnost za zloupotrebe.

Namirnice trgovačke marke povoljnije za 27%

El. pošta Štampa PDF

NaslovKupujući namirnice trgovačkih robnih marki u domaćim marketima možete uštedeti do 27 odsto u odnosu na druge brendove istih namirnica, pokazalo je istraživanje koje je APOS sproveo u 7 domaćih trgovinskih lanaca: Tempu i Maksiju, Rodi i Merkatoru, Idei, Univereksportu i Disu. U upoređivanju robnih marki od marketa do marketa najpovoljniji je "Dobro" u Disu, za njim slede "Merkator" u Rodi i Merkatoru. Po redosledu od jeftinije ka skupoj robnoj marki slede - "Baš- Baš" u Univereksportu i "Premia" u Tempu, dok su nešto skuplji od prosečnih ""K– Plus" u Idei i Premia" u Maksiju.

Strana 1 od 7

You are here: Vesti Uporedne cene