APOS

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Uporedne cene

Internet provajderi na sajtu Potrošački Reporter

El. pošta Štampa PDF

InternetMNa sajtu Potrošački Reporter prikupljeno je 258 ponuda od 24 domaća Internet provajdera. Monitoring je rađen kao deo aktivnosti na projektu Asocijacije potrošača Srbije - APOS "Potrošač - investitor na tržištu" koji je finansiran od Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Beogradu. Podaci su prikupljani 5. i 6. decembra 2014. godine.

Programi za bezbednost dece na internetu

El. pošta Štampa PDF

passwordDeca danas rastu uz računare, tablete, pametne telefone i uvek dostupan pristup internetu. Oni, a često ni njihovi roditelji, nisu svesni kakve sve opasnosti ih vrebaju u virtuelnom svetu. Deca su na internetu izložena uticaju nepoznatih osoba, raznim pritiscima, prevarama i različitim oblicima eksplicitnih i neprimerenih sadržaja. Kada je u pitanju većina ovih problema jedino pravo i efikasno rešenje jeste vaspitanje i međusobno poverenje. Međutim, kada su u pitanju neprimereni sadržaji dobro je znati da postoje i posebni sotveri i pretraživači koji uspešno blokiraju neprimerene sadržaje i sadržaje koje vi sami odredite. Istraživanje sa sajta Potrošački Reporter

Odgovor na tekst pod naslovom: "Koji je najpovoljniji market u Srbiji? "

El. pošta Štampa PDF

REAGOVANJEAsocijacija potrošača Srbije – APOS i sajt Potrošački Reporter primili su Dopis iz Delhaize Srbija povodom objavljivanja rezultata istraživanja monitoringa cena. U skladu sa odredbama Zakona o javnom informisanju i medijima ("Sl. glasnik RS", br. 83/2014) , pomenuti Dopis objavljujemo u skladu sa članom zakon koji se odnosi na:

Koji je najpovoljniji market u Srbiji?

El. pošta Štampa PDF

vise za manje2Monitoring cena je rađen 18. i 19. novembra u Novom Sadu, Beogradu i Nišu . Za svaki trgovinski lanac porveravane su cene u tri prodajna mesta izuzev za Merkator i Univereksport (2) jer nemaju predstavništvo u Nišu. Namirnice su istog proizvođača i iste količine, odnosno veličine pakovanja, izuzev u slučaju kada je tražen najpovoljniji artikal u ponudi. Nisu uzimane u obzir trgovačke marke. Proveravane su samo redovne cene, bez trenutnih akcijskih ponuda jer to rezultatima istraživanja daje trajniju verodostojnost. Proveravane su cene u Disu, Idei, Maksiju, Merkatoru, Rodi, Tempu i Univereksportu.

Strana 1 od 9

You are here: Info Uporedne cene