APOS

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Uporedne cene

Fiksirana telefonija: Prenos broja ni jednostavan ni jeftin

El. pošta Štampa PDF

Fiksna TelefonijaUkoliko imate potrebu da promenite operatora fiksne telefonije, uz zadržavanje starog broja, gotovo je sigurno da ćete naići na problem. Ili ćete morati da se odreknete neke usluge koje vam pruža trenutni provajder, ili će novi od vas zahtevati da uz fiksnu telefoniju koristite još neku drugu uslugu – kablovski internet, televiziju i slično. Sve to, naravno, uz dodatni trošak. Iako je „bezbolni" prenos fiksnog broja telefona najavljivan godinama unazad, a napokon omogućen 1. aprila 2014. godine, sprovođenje u praksi naišlo je na probleme već prvih dana.

Poređenjem cena uštedimo od 200 do 2000 dinara

El. pošta Štampa PDF

imagesKupujući pojedine namirnice u najpovoljnijem marketu možete uštedeti 37 % u proseku. Prevedeno u novcu uštede se kreću od 200 dinara za proizvode od brašna, do čak više od 2000 dinara za meso i mesne prerađevine. To je pokazalo istraživanje koje sprovela Asocijacija potrošača Srbije – APOS. Koji je market povoljniji od ostalih zavisi od grupe namirnica, pa smo iz tog razloga svrstavali namirnice u posebne tabele prikazujući ukupnu mogućnst uštede i dodatne objašnjenja. Uporedne cene urađene su po standardima nezavisnih organizacija potrošača što podrazumeva nenajavljen odlazak u prodavnicu i upoređivanje istih namirnica, istog proizvođača i količine. Na ovaj način se postiže relevantan uvid u stanje na tržištu za razliku od sličnih istraživanja u kojima trgovinski lanci sami dostavljaju cene što ostavlja mogućnost za zloupotrebe.

Namirnice trgovačke marke povoljnije za 27%

El. pošta Štampa PDF

NaslovKupujući namirnice trgovačkih robnih marki u domaćim marketima možete uštedeti do 27 odsto u odnosu na druge brendove istih namirnica, pokazalo je istraživanje koje je APOS sproveo u 7 domaćih trgovinskih lanaca: Tempu i Maksiju, Rodi i Merkatoru, Idei, Univereksportu i Disu. U upoređivanju robnih marki od marketa do marketa najpovoljniji je "Dobro" u Disu, za njim slede "Merkator" u Rodi i Merkatoru. Po redosledu od jeftinije ka skupoj robnoj marki slede - "Baš- Baš" u Univereksportu i "Premia" u Tempu, dok su nešto skuplji od prosečnih ""K– Plus" u Idei i Premia" u Maksiju.

Cene u marketima znatno osciliraju

El. pošta Štampa PDF

basketU četiri od sedam velikih marketa cene osnovnih životnih namirnica su niže od prosečnih, pokazalo je istraživanje Asocijacije potrošača Srbije - APOS. Monitoring cena za 52 životne namirnice pokazao je da su u decembru u trgovinskim lancima Maksi, Univereksport i Idea, cene nešto više od prosečnih. Cene za iste namirnice su niže u Disu i Tempu, dok su na sredini, ali ipak niže od proseka Roda i Merkator. APOS je ovoga puta obuhvatio 52 artikla iz potrošačke korpe u upoređivanju cena za 7 velikih marketa u Novom Sadu. Tempo: Bul. Jovana Dučića 1A; Roda: Bul. Jovana Dučića 9; Merkator: Bul. Oslobođenja 102; Maxi: Bul. Cara Lazara 79/a; Univerexport: Milenka Grčića 6a; Idea: Liman III, Narodnog fronta 53a; Dis: Sentandrejski put 11.

Strana 1 od 7

You are here: Vesti Uporedne cene